mandag den 26. marts 2012

Søndag på terrassen

Jeg havde fri i går. Helt fri. Og da det var den eneste dag i et par uger, der var min egen, så havde jeg valgt at melde fra til blogtræffet på Firefly i København. Jeg ville rigtig gerne have været med, men jeg kan også mærke, at jeg har brug for mine stilledage. Jeg kan se rundt omkring, at det har været en rigtig god dag, og jeg håber da, at der kommer en anden chance for at møde og gense.

De små tomatfrø ligger nu i de små avispostter på zinkbakkerne. Jeg har vandet forsigtigt, så nu er det bare at vente. Jeg må jo nok erkende, at det varer lidt tid, før jeg skal nippe sideskud og nyde de første hjemmelavede.

Bo og drengene har kørt jord og rettet græsplane. Så i skrivende stund tror jeg, at der næsten er lige så meget jord herinde, som ude i haven. Rengøringsdamen holdt fri i går, men husets hjemmegående søn har lovet at tage støvsugeren i løbet af dagen.

Jeg vil gå ud og møde den nye uge - lidt træt - for det der sommertid er altså bare ikke mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar