torsdag den 3. april 2014

Kvæk, siger hun

Der kommer nemlig ikke ret meget lyd ud, når jeg åbner min mund, og min hals gør ondt. Næsen løber, og jeg har ondt af mig selv. Jeg er faktisk sikker på, at jeg har fået en snert af Bos herreinfluenza. Han er dog af en anden mening. Han mener bare, at jeg er forkølet, for hvis det havde været hans influenza, så havde jeg haft det rigtig meget mere dårligt....

Nå, men som den seje kvinde, jeg jo er, vil jeg gøre mig klar og passe dagens arbejde. For man kan klare meget med et par strepsil og god kollegial omsorg. Og han har vel ret. Jeg er i virkeligheden nok bare lidt forkølet.


16 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring - jeg håber, du slipper for herreinfluenzaen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Madame. Jeg håber også, for efter sigende er den rigtig ond.

      Slet
  2. Din stakkel.. en god gang mandeinfluenza kan du jo ikke blive ramt af, men lidt medfølelse og omsorg ville klæde din søde mand.. :-)

    God bedring Susanne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er han heldigvis også til. Jeg skal bare ikke tro, at det er verdens ondeste diagnose, jeg slæber rundt på.

      Slet
  3. Øv, hvor træls. God bedring!

    SvarSlet
  4. God bedring med mandeinfluenzaen der tilsyneladende er muteret og er hoppet over i den forkerte... Men heldigvis behøver du da ikke opsøge skadestue mm for at få det behandlet som visse mænd vist ville ønske at de kunne...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - jeg forstår heller ikke, hvad der skete. Skadestuen har jeg indtil nu undgået, og håber også, at holde frisag i weekenden.

      Slet
  5. Hahaha - ja undskyld jeg griner, men din forklaring på forskellen på herre- og dameinfluenza set fra begge sider fik altså smilerynkerne frem hos mig :-)
    Rigtig god bedring, din stakkels ... dame!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis mit ynk og klynk kan fremkalde smil, så er det da kun herligt. Og tak for gode ønsker

      Slet
  6. God bedring, din stakkel

    SvarSlet